Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji uług
zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

[x] Zamknij

Regulamin

1. Strony transakcji

Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym, może być pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Nabywcą.

Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie sklepu internetowego jest firma DAGA MED  Gdańsk,

ul. prof. M. Raciborskiego 39.

2. Przedmiot transakcji

Przedmiotami prowadzonych poprzez strony transakcji w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach www sklepu internetowego firmy DAGA MED  w chwili składania zamówienia. 

Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i są to ceny netto.

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.

3. Składanie zamówień

Składanie zamówień w sklepie internetowym DAGA MED  może odbywać się poprzez:

  • kontakt telefoniczny: +48 608 317 009,  0048 (58) 522 03 54.
  • sms: +48 608 317 009.
  • wypełnienia formularza znajdującego się na stronie produktu
  • wysłanie e-maila zawierającego dane dotyczące zamawianego towaru jak i zamawiającego
  • zamówienie za pomocą „ Skype”.

Klient składając zamówienie oświadcza, że wszystkie podane dane osobowe, są zgodne z    prawdą. Nabywca jednocześnie wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia jak i w celach marketingowych, przez firmę DAGA MED z siedzibą w Gdańsku ul. prof. M. Raciborskiego 39.

Nabywca wyraża zgodę na wykorzystywanie przez firmę DAGA MED  swoich numerów telefonów i konta internetowego do celów wysyłania informacji o charakterze handlowym.

Firma DAGA MED, gwarantuje zachowanie poufności danych osobowych, dostęp do treści swoich danych oraz ich poprawianie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 101 poz. 929 z 2002r z póżn.zm.)

4. Realizacja zamówienia.

Każde złożone zamówienie potwierdzamy e-mailem, telefonicznie lub sms-em.

Brak potwierdzenia oznacza, iż Państwa zamówienie nie dotarło do nas i w takim przypadku prosimy o ponowny kontakt z naszą firmą.

Zamówienia nie potwierdzone, nie będą realizowane.

Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy kupna -sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a firmą DAGA MED.

Towar zgodny ze specyfikacją zamówienia będzie wysłany w ciągu 24-48 godzin od chwili potwierdzenia. W przypadku komplikacji Nabywca zostanie niezwłocznie powiadomiony o przyczynie opóźnienia i terminie wysyłki.

 

5. Formy płatności, nr konta.

- przelew 7, 14, 21 lub 30 dni

- gotówka przy odbiorze towaru.

- przedpłata przed dostawą towaru ( wysyłka po wpłynięciu środków na konto sprzedawcy)

Prosimy o dokonywanie płatności na konto w mBank,

nr 24 1140 2017 0000 4702 1043 9307.

6. Faktura VAT.

W celu otrzymania faktury VAT należy podać dane rejestrowe firmy oraz NIP.

7. Dostawa towarów.

Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt dostawy określa cennik Poczty Polskiej oraz Firmy kurierskiej dostarczającej towar. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru.             

Aktualne koszty wysyłki na terenie kraju w zakładce.

Przy zakupach mieszczących się w jednym opakowaniu do 25,00kg i przekraczających kwotę 555,00 zł.- dostawa paczką ekonomiczną bez pobrania GRATIS !!!

8. Reklamacje i odstąpienie od umowy.

Prosimy o składanie reklamacji i przesyłanie ich do nas najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru (podstawą jest data na dokumencie, który otrzymają Państwo od spedytora, który dostarczy przesyłkę).
Reklamacje można przesłać e-mailem lub pocztą na adres: DAGA MED ul. M. Raciborskiego 39, 80-215 Gdańsk, z dopiskiem "reklamacja".

Opis procedury reklamacyjnej:
    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dagamed@dagamed.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
 - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający pomniejszy otrzymane płatności za nabyte rzeczy o koszt opłaty bankowej za przelew. Otrzymaną w wyniku tego kwotę przeleje na konto bankowe Kupującego.
Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:dagamed@dagamed.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres DAGA MED ul. M. Raciborskiego 39, 80-215 Gdańsk.

Dane konieczne w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy:
[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numer zamówienia.
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy lub nie odebrania przesyłki:
- w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztów wysyłki jak i kosztów odesłania Towaru.

- w przypadku nie odebrania przesyłki od Kuriera Sprzedawca nie ponosi kosztów wysyłki jak i kosztów Kuriera za zwrot Towaru do Sprzedającego.

- sprzedający pomniejsza wpłaty wniesione przez Kupującego o koszt wysyłki towaru i koszt zwrotu przesyłki przez Kuriera do Sprzedającego oraz opłaty bankowej za przelew i otrzymaną w wyniku tego kwotę przelewa na konto bankowe Kupującego.

- jeżeli Kupujący nie dokonał przedpłaty za zamówione rzeczy Sprzedający ma prawo domagać się od Kupującego zwrotu kosztów wysyłki jak i kosztów Kuriera zwracającego przesyłkę do Sprzedawcy.

Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
 -  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
 -   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
 -   w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:
zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

9. Postanowienia końcowe

Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie internetowego sklepu firmy DAGA MED są zgodne z danymi katalogowymi producentów. W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

 

Promocje

TEST AMNIOCHECK NA WYCIEK WÓD PŁODOWYCH, PŁYNU OWODNIOWEGO

Testy szwajcarskiej firmy Prima LAB SA do wykrywania wycieku wód płodowych.

Większość kobiet w ciąży odczuwa niepokój z powodu wilgotności w miejscu intymnym. Nie wiedzą czy to wyciek płynu owodniowego, czy mocz?

Testy AMNIOCHECK daje na to odpowiedź.

Termin przydatności: 02/2021 r.

Cena netto za 1 sztukę.



Cena netto: 30,30 zł Więcej...

Nowości

TEST DO WYKRYWANIA WYCIEKU WÓD PŁODOWYCH, PŁYNU OWODNIOWEGO szwajcarskiej firmy Prima LAB SA

Większość kobiet w ciąży odczuwa zaniepokojenie z powodu wilgotności w miejscu intymnym. Nie potrafią przy tym zidentyfikować wypływającej wydzieliny, zadają sobie pytanie: wyciek wód płodowych czy mocz?

Testy AMNIOCHECK dadzą na to odpowiedź.

Termin przydatności: 02/2021 r.

Cena netto za 1 sztukę.



Cena netto: 30,30 zł Więcej...